Клиентът има право да заяви подмяна на размер или артикул след получаване на стоката.

1. УСЛОВИЯ ЗА ПОДМЯНА

• Заявката за подмяна на стоката се подава писмено по имейл на eshop@sls.bg, в срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на получаване на поръчката.
Заявката трябва да съдържа: телефон за контакт, номер на артикула (артикули) , с който клиентът желае да замени стоката, съответния размер, както и адрес, до който желае да се изпрати стоката след замяната.

• Стоката трябва да е в добър търговски вид, оригинална опаковка, оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от фирма БУЛТРЕЙД ЛТД – ООД , магазин SLS – фактура по банков път или фактура с касов бон.

• Клиентът заплаща всички разходи, свързани с подмяната на стоката – изпращане и връщане. Артикулите трябва да се изпратят на адрес: 1407 София, бул. Черни Връх 59В, магазин SLS.

• При необходимост от връщане на платени суми на лице отказало се от поръчката ще са необходими три имена и банкова сметка, съответстваща на лицето отказало се от поръчката, по която да бъде преведена сумата за артикула (артикулите).

2. РЕКЛАМАЦИЯ

Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока съгласно чл.125 и чл.126 от ЗЗП, когато тя му е доставена при условие, че не съответства на заявената от него покупка/стока.

Клиентът има право в срок не по-дълъг от 14 работни дни да върне получената стока за рекламация. При рекламация, клиентът НЕ заплаща транспортни разходи.

Срок за възстановяване на суми платени с наложен платеж.
– Съгласно разпоредбите на ЗЗП, фирма БУЛТРЕЙД ЛТД – ООД възстановява на клиента платената сума в срок до 14 дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката, като е заявил писмено (по e-mail: eshop@sls.bg) или устно (по телефон: +359 888 406 280), трите си имена и банкова сметка за превода.

Start typing and press Enter to search

Pin It on Pinterest